Dagen fortsatte..


Vi kom fram i välbehåll!
Stannade förbi en affär och köpte med oss lite sallad

Vart ska vi äta då?

Tillbax till Tobbes varma balkong




Emma kom på att hon skulle till tandläkaren för andra (!) gången denna dag så jag och mamma promenerade bort till henne och Dennis.

Där bosatte vi oss på bakgården, i solen, i värmen!

Sen då? Jo vi drog bort till Emmas jobb, jag testade lite skor å berättade vilka jag gäääärna kunde önska mig av Emma nu när hon fyllde år, perfekt tillfälle när min plånbok skriker efter pengar!

Men sen i alla fall, jag får se på facebook att min faster ska "hämta kidsen tidigare och jaga prinsessan på stan" Jag hänger på, bestämde jag mig för snabbt..

Tar mig ner till hamnen, en öde hamn måste jag nog erkänna

Hittar snart faster och mina kusiner, nu e vi redo för prinsessjakt!













Tog en sväng förbi glassbaren påväg hem, å vem fann jag?

Johnny.. BUSTED!

Sen bar det av mot pappa där det blev grillat!

Nej nu, tillbaka till verkligheten, tillbaka till Växjö..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Fattade inte att du redan åkt tillbaka... Hade tänkt bjuda ut dig hit men det får bli till sommaren istället. Kul med lite kunglig glans på bloggen! Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback