Lååång och händelserik dag!

Morgonen började med att Sara skjutsade ner mig på stan.
Ett öde Öster Centrum halv åtta på morgonen..


Hade sedan intervju och direkt efteråt gick jag till mitt gamla jobb. Riktigt roligt att komma tillbka och de ville göra ett schema åt mig nu med en gång! Men nej, jag har inte riktigt än fått sommarlov..


Gick upp genom innerstan och utanför Österport stod Emma och väntade.

Min syster har blivit svarthårig! Haha och jag som ska ta första steget mot att bli blond igen nästa vecka. Nej, vi har aldrig varit lika på något sätt..
Rallypolon körde hem till henne och Tobbe där det bjöds på frukost!


Tusen pålägg på en å samma macka! Det är Emmets påhitt de..

.. Och en jäkla massa salladskrydda!

Soligt å fint på balkongen!


Brunfis!

Premiär för shorts och linne!

Sedan gick rallypolon vidare mot att hämta upp mamma. Påväg dit åker vi igenom en rondell där Emma plötsligt erkänner en (!) av alla hennes påkörningar..
"Här körde jag på en kille en gång, eller man skulle kuna säga att han sprang in i min bil. Jag tror att han hade bråttom.."

Efter att ha åkt av vägen med rallypolon en gång i vintras med Emmet bakom ratten höll jag nog i mig lite hårdare och såg till att jag verkligen hade på mig bilbältet ordentligt. Vi skulle ju faktiskt bara åka i bilen fem minuter..

Nu var klockan tolv..


To be continued..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback