18 juni 2010

Dagen är fullspäckad. Är hos pappa nu men senare drar bilen in mot stan, ska då försöka städa lite hos E&N så det ser något inbjudande ut för imorgon.. Kl 15 ska jag vara nere vid båten och hämta upp Nathalie, sen hem till henne och fixa lite inför kvällen. Maria från Mary Kay kommer hem till Natta så först ska jag få lite sminkrådgivning typ och sen kommer Marie, Nastasha, Emma och Linda även hem till Natta så de får testa på deras produkter. Nathalies mamma kommer även få vara med :)  Ett bord är sedan bokat på Hamnplan ikväll det der blir lite middag och drinkar. Ser jag fram emot :) Sara Nicco och Jennie kommer även möta upp oss när vi drar ner mot hamnen, så det kommer bli trevligt :)


Bilder från när jag och Emmet var vid Lagunen igår :)







Plums!

Have a nice day!
//MissJ

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

å ja vet! vill ju så gärna! men det är ju så jävla svårt att ta sig till gotland!!! har typ kollat allt men det blir jätte dyrt å ja e så fattig =(



men hur blir det med midsommar, kommer du att komma upp till gbg då?

Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback