Hur gick detta till?

När jag gick igenom min kompakta kamera igår (från onsdagskvällen) så finns jag med på nästan hälften av alla bilder! På MIN EGEN KAMERA! Sen när hände detta? Brukar vara typ 5 av 200 annars! Tror det är någon som är ute efter lite payback.. Kanske ska tilläggas att på i princip varje bild håller jag i systemkameran och FOTAR... På den tror jag att jag fanns med på två bilder haha. Så kan det gå!

Har nu bestämt mig, jag stannar här på ön ett par dagar till. Inte redo att lämna än..

Här har ni min kära syster, en kväll då hon ska bestämma outfit, komma till en fest hon inte känner någon (nästan) och jag får sitta och ta en jäkla massa kort när hon har olika klänningar, olika "välkomsthälsningar" osv..

Hej jag heta Emmet, trevligt att träffas! Vil ni ha baileys? Lets partey! (Typ..)

Hemskt snygg om jag får säga det själv...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

haha roliga ni är =)

när lämnar du ön för campus?

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback